מה מייצר תוצאות מהירות יותר, קידום אתרים או ניהול אתרים?

ניסיתם שירותי קידום אתרים שנים רבות אבל התוצאות איטיות מידי עבורכם? משלמים על שירותי קידום אתרים אבל תכלס לא מבינים מה בדיוק עושים עבורכם באתר? אתם לא לבד. לא מעט בעלי אתרים מרגישים שהקידום האורגני לא עובד ואו עובד פשוט לאט מידי..

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

זה מביא רבים לחפש אלטרנטיבות לקידום אתרים סטנדרטי, אחד האלטרנטיבות הנו כמובן שירותי ניהול אתרים אשר במידה מסוימת כולל גם קידום אתרים כחלק מהשירות אך מעניק מעטפת רחבה ובעיקר מורגשת הרבה יותר.

אז מי מהיר יותר,

קידום אתרים או ניהול אתרים?

נתחיל מהסוף, זה תלוי בחברה שמעניקה לכם שירותים ובתקציב שהעמדתם לרשותם. זאת משום שקידום אתרים מבוסס בעיקר על השקעה רבה של זמן. על מקדם האתרים להשקיע שעות רבות של עבודה מחוץ לאתרי הלקוחות על ידי יצירת תשתיות תוכן ורשתות אתרים שיאפשרו לדחוף את אתרי הלקוחות קדימה לראש תוצאות החיפוש.

כאשר מדובר בחברת קידום אתרים עם תשתיות נרחבות שבאמת עובדות, קידום אתרים עובד מהר למדי והכדאיות בשירות גבוהה למדי. מצד שני, כאשר מדובר בפרילנסר או בחברת קידום אתרים ללא תשתיות משמעותיות, הסיכוי שתראו תוצאות בטווחי זמן סבירים קטן למדי.

לעומת זאת, בשירותי ניהול אתרים העבודה ברובה נעשית באתר של הלקוח, כלומר אתם כלקוחות מרגישים את חברת ניהול האתרים עובדת על האתר על בסיס יומי ביצירה של תוכן חדש ובעדכון של תוכן קיים.

כפועל יוצא מכך, האתר הולך ומשביח, האתר הולך ומתרחב, לכן האתר פונה לקהלים רבים יותר והצמיחה הנה רוחבית ובריאה ולרוב ניתן להרגיש גם את ההשפעה על הקידום האורגני בתוך פרק זמן קצר למדי.

במידה ומבצעים השוואה בין קידום אתרים ובין ניהול אתרים:

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

  • תוצאות בקידום אתרים – בין 6-8 חודשים.
  • תוצאות בניהול אתרים – בין 3-5

אלו לא עובדות מוגמרות, אלא ממוצע של נתונים מרחבי העולם שנאספו על ידי מומחים בתחום בבדיקתם אודות השיטות הטובות ביותר לשיווק אתרי אינטרנט.

מה עם הבדלי מחירים?

שירותי ניהול אתרים מתומחרים ברמה זהה לשירותי קידום אתרים, למרות שניהול אתרים דורש הרבה יותר השקעה מידי חודש אבל מנהל האתרים הופך במידה מסוימת לשותף באתר והשירות לרוב הנו לשנים רבות (כחלק משביעות רצון הלקוח מהתמורה) ולכן חברות ניהול אתרים יכולות להעניק מחירים אטרקטיביים בהרבה מיתר התחומים המשיקים.

עדיין מתלבטים? השאירו פרטים והתייעצו איתנו!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!